Sunday 14 October 2012

NewBie

Assalammualaikum...
ehem..ehem..eh hai...hhmm..Akhirnye angan² mak jenin aku nk berbelog terlaksana jgk..selame ni jas jd silent reader je..kdg² samp ralit dok bace blog org.bile syok² tu mule la rse nk ade blog jgk..tp pendam takat rase je la..hehe..at least dpt jgk aku gagahkn nk buat blog..fuhhh! payah jgk nk deco² blog ni..nek berpino mate ni..byk lg mende yg aku x paham..alah lelama nnt paham la..hopefully blog ni bertahan lame la..bkn takat post introduction ni je..kikiki..

ok la cite byk pun x gune aku wat introduction dlm bentuk gamba je la ek..
ini la dia antara insan² yang sgt² bermakna dlm idup aku..kire xde dorang idup aku rse x bermakne la..
meh! layan gambo

En. suamy ku yg tercinta Abd Rashid Abd Shukor..pic tem wedding kami 14.03.10
lap u muah!..ececeh..
Anugerah dari ilahi yg tak terhingga..dak tecik ni mcm nyawa bg aku..
tanpa dia aku rse kosong..kosong..(ala² najwa latip lak)
Muhammad Irham Aqif b. Abd Rashid. D.O.B 10.01.11
Ibu shayang aQif shangat..shangat..shangat..cup!cup!

gamba terkini..alhamdulillah dh sethn 9bln..
nk jd abam besyar dh pn x lame lg..

Pic tem raya thn ni..tema kaler oren..
aku ngah preggy adek aqif 4bln
Ni family tersyg..aku 3beradik je..ktorg diri pn ikut turutan..hehe..
abg aku,aku n adik bongsu aku..yg duduk tu of coz la abah n mama tercinta..muahh!
                                                                                             
Ni keluarga besyar suamy aku..Raya thn 2011 turn kami raya penang..
aQif tem ni br 8bulan..gebu² lagi dia..


ok dah abes dh sessi suai kenal..tgh pk² nk post entry ape plak pas ni..eceh..hik² ;p
daaaaaaaaaaa.........

No comments:

Post a Comment