Sunday 15 June 2014

CERGAS BERTENAGA DENGAN MIGTHY 3 GEMS

Assalammualaikum..

Tak lama je lagi kita akan berjumpa lagi dengan bulan Ramadhan yang mulia untuk tahun ini. So sebagai persediaan untuk kekal bertenaga ketika berpuasa lela dengan senang hati nak memperkenalkan set migthy 3 gems Shaklee khusus untuk anda.

Ape yang menarik dengan set migthy 3 gems ni?? haa sini lela nk story mory sket.

Migthy 3 Gems ni terdiri dari ESP (Energizing Soy Protein), Meal Shakes dan Performance Drinks.
Kesemuanya ini berfungsi untuk membekalkan nutrien dan keperluan seharian tubuh agar terus kekal bertenaga sepanjang hari. Ye la kadang² kita tidak sempat bersarapan, tidak sempat bersahur atau waktu sahur tinggal 5 minit je lagi, Maka anda disarankan mengambil Mighty 3 Gems sebagai jalan alternatif kerana ianya mampu membekalkan tenaga dan keperluan nutrien tubuh sepanjang hari di bulan Ramadhan. Tidak perlu mengambil masa yang lama..1minit je dah siap.
Pengambilan selepas berbuka juga digalakkan agar kita bertenaga untuk melakukan solat magrib, solat isyak, solat terawih & bertadarus..in sha allah...
Ia juga sangat sesuai untuk anak² kita yang baru nak belajar berpuasa, ibu hamil & ibu menyusukan. Disamping memberi tenaga ia juga membekalkan vitamin yang penting untuk tubuh badan kita & anak² kita.

Jom!! kite bermigthy 3 gems!!
Shaklee selamat. berkesan dan semulajadi! ^_^




:: ESP Soy Protein Isolate Powder
Merupakan minuman rendah lemak, bukan GMO secara biologinya mempunyai kandungan protein yang lengkap dengan kandungan 9 asid amino perlu dan 14 gram protein soya sihat bagi setiap hidangan. Di samping rasanya yang enak ia juga dapat memberikan tenaga pada tubuh dengan protein soya yang berkualiti tinggi.
:: Mealshakes
Memberikan 19 mineral dan vitamin yang penting untuk tubuh dan ia amat perlu bagi proses tumbesaran dan mengekalkan kesihatan.
:: Performance Drink
Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.

Hubungin saya sekiranya ingin keterangan lanjut dan konsultasi secara percuma. 




Your Shaklee Independent Distributor :

Nama: Norlela Ahmad Mustafa
ID SHAKLEE: 905171
Call/Sms/Wa : 013-3188804
FB: Rashelaqif E-shoppe

COD area PUCHONG, SHAH ALAM, USJ, PUTRAJAYA.
Untuk di luar kawasan di atas..saya akan pos terus kepada anda! ^_^

No comments:

Post a Comment