Thursday 26 June 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE PUCHONG, PUTRAJAYA, USJ, SHAH ALAM SELANGOR

Assalammualaikum.. 

Anda tercari-cari Pengedar Shaklee di kawasan berhampiran anda?? Ingin dapatkan produk shaklee dengan segera? 

Saya Norlela Ahmad Mustafa ID Shaklee : 905171. Shaklee Independent Distributor anda.

Anda boleh dapatkan vitamin Shaklee dengan mudah & cepat daripada saya khusus bagi mereka yang tinggal di kawasan Puchong, Putrajaya, USJ & Shah Alam Selangor.

Anda hanya perlu hubungi saya ditalian 013 3188804 -Lela Mustafa dan kita boleh set temujanji untuk penghantaran terus secara CASH ON DELIVERY. Anda juga akan dapat free consultant berkenaan vitamin Shaklee secara terus daripada saya.

Anda tinggal di luar kawasan saya?? jangan risau, saya turut menyediakan penghantaran secara pos ke seluruh Malaysia menggunakan Poslaju.





Berminat nak menjana pendapatan dengan shaklee?? Jom sertai group hebat saya. Dalam group kami ada leader yang berpengalaman yang tidak pernah jemu memberi tunjuk ajar. Tak tahu macamana nak mula??anda boleh hubungi saya, saya akan tunjukkan caranya. Hanya RM65 pendaftaran sekali seumur hidup shj. Jangan lepaskan peluang, Jom sertai kami sekarang! ^___^




Jom kita berSHaklee!!! Shaklee Selamat, Berkesan & semulajadi!!

Anda boleh hubungi saya :

FanPage           :      Rashelaqif E-Shoppe
Email               :      aqifleyla@gmail.com
Call/Sms/Wa    :      013-3188804


#Cabaran60HariUpdatedBlog #Day10





No comments:

Post a Comment