Tuesday 17 June 2014

National Conference Shaklee 2014 @ Sunway Pyramid Convention centre

Assalammualaikum

07 Jun 2014 bertempat di Sunway Pyramid Convention Centre telah berlangsung National COnference Shaklee yang meraikan mereka² yang berjaya dalam Shaklee. Perasaan? sangat² teruja bila tengok mereka. Mereka dah berusaha dan itulah hasilnya. Tahun ni lela hanya jadi pemerhati je..in sha allah tahun depan lela nak naik pentas bawak family, semoga ALLAH permudahkan segalanya..amin..

Dalam shaklee bukan konsep duduk sesaja tunggu duit masuk, dalam Shaklee siapa usaha lebih dia dapat lebih. Macam masa NC haritu upline & downline sama² naik pentas amik award. Upline saya dalam Shaklee sangat² membantu. Kami di dalam group yang hebat, yang saling tolong menolong satu sama lain. sedangkan masing² belum bersua muka. Segala tunjuk ajar pun diberi secara online. Sambil lepak² dengan anak² sambil² ber webbinar dengan leader. Tak payah kuar tiap² malam pegi kelas.

Tapi agak ralat sikit haritu boleh terlupa nak bergambar dengan mama shaklee saya, mentor saya yang banyak beri tunjuk ajar pada saya berbisness shaklee. Baru pertama kali jumpa, boleh terlupa pulak nak bergambar..haaiisshh...takpe..semoga ada lagi pertemuan selepas ini..in sha allah..

Ingin mencari peluang menjana pendapatan secara part time atau full time? Jom sertai group kami hanya bermodalkan rm65 sahaja anda berpeluang menjana pendapatan 4-5 angka, peluang percutian ke luar negara, bonus kereta dan lain². mulakan langkah bijak dengan mendaftar sebagai ahli dan kami sedia membantu anda berkongsi ilmu yang ada untuk bergerak maju dalam bisness Shaklee.Jom Shaklee!! ^__^

Gambar² sekitar NC 2014 hari tu :




Antara Barisan Master SHaklee yang berjaya.


Push Faktor saya


Tak dapat tangkap live dgn Roger Barnell dengan banner pn jadilah..hehe

Ini budak kaki posing..luv u shayang!!

Cenderahati Shaklee


Pemberian kasih sayang dari mama shaklee saya! serunding Ipoh mali!!


#Cabaran60HariUpdatedBlog #Day2

Your Shaklee Independent Distributor :

Nama: Norlela Ahmad Mustafa
ID SHAKLEE: 905171
Call/Sms/Wa : 013-3188804
FB: Rashelaqif E-shoppe

COD area PUCHONG, SHAH ALAM, USJ, PUTRAJAYA.
Untuk di luar kawasan di atas..saya akan pos terus kepada anda! ^_^

1 comment: